Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Intensywny marzec z SKKT cz.2

W drugiej połowie marca nie można się było nudzić…

18 marca ponownie zdublowaliśmy dwie imprezy turystyczne, tym razem 951 Leśną Sobotę po Puszczy Bukowej i rajdem „Powitanie wiosny”. Na początku czekała nas krótka trasa wokół jez. Szmaragdowego i spotkanie z żabami, które wyległy na ścieżki Parku Leśnego Zdroje. Trasa była krótka, prowadziła na Skórczą Górę, ale zdołaliśmy zaliczyć kilka punktów do „Turysty przyrodnika”. Po dotarciu autobusem do Żydowiec, wyruszyliśmy wzdłuż Odry wałem p. powodziowym na tyłach dawnej fabryki WISKORD . Idąc prawie cały czas w deszczu i przy silnym wietrze wiejącym prosto w twarz dotarliśmy (szczęśliwi, choć zmęczeni i przemoknięci) na metę rajdu do ZS nr 7 w Kluczu.

25 marca odbyła się przy pięknej, słonecznej pogodzie 952 Leśna Sobota po Puszczy Wkrzańskiej. Kontynuując nasze wędrówki śladami zachowanych pomników związanych z Wielką Wojną,  poznaliśmy pomniki z dzielnic Żelechowa i Golęcino. Po drodze przeszliśmy nieznanym dla nas dotąd starym,  nitowanym mostem nad linią kolejową do Polic. Wędrówkę zakończyliśmy u podnóża Wieży Gocławskiej, czyli Wieży Bismarcka ( największej wieży poświęconej pamięci Żelaznego Kanclerza w Niemczech przed 1945 r.).

26 marca w ramach niedzielnego 36. Rajdu Szlakiem Artylerzystów Polskich zdobyliśmy przy przepięknej pogodzie Wzgórze Bombardierów w Kluczu i Wzgórze Akademickie w Podjuchach , ze wspaniałymi widokami na Odrę i Szczecin.

Zdjęcia: Jakub Król z kl. 3 Tm, oraz Mikołaj Szczudło z kl. 3 Tg.

Opiekun SKKT: Robert Adamowicz

rajd szlakmi artylerzyst+-w 1 951 LS 1 951 LS 2 952 LS 1 rajd powitanie wiosny rajd szlakami artylerzyst+-w 2 rajd szlakami artylerzyst+-w 3 952 LS 2 952 LS 3 952 LS 4